iecuador.blogg.se

Min djungelvecka

Kategori: Allmänt

Har kommer en liten uppdatering av min djungelvecka. Den har varit helt fantastisk aven om det fantiskt ar ganska skont att vara "hemma" igen. Jag vet inte riktigt vart jag ska borja sa jag tanker att mina bilder far tala for sig sjalva.
 
Lite kortfattat sa har jag tillsammans med mitt Lumbaqui gang gjort allt fran att predika och halla gudstjanst pa spanska till att titta pa vildvuxna annanaser i Ecuadors djupaste regnskog. Jag har fatt mota sjukt mycket harliga manniskor, jag blir sa himla rord nar verkligen alla manniskor man moter ar sa gastvanliga. Dom ger av det absolut basta de har och ager till oss, trotts att de for det mesta bor i hus dar det bade regnar in och dar det kanns som att allt ska falla samman vilken sekund som helst.
 
Ecuador har en sjukt fin natur, regnskogen ar fantastisk och amazonasfloden likasa. Vi hann med att bada i ett sjukt fint vattenfall ocksa, bilderna gor inte riktigt naturen rattvis, men har kommer ett hopplock av bilder fran veckan som varit.
 
 
/ Martina
 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Vilka fina bilder du tagit Martina! Skönt att allt gått bra. Djungelveckan blir ju ett fantastiskt minne <3

    Kramar

    Svar: Djungelveckan var fantastisk, langtar efter att fa visa er alla bilder jag tagit! Kram
    Martina

    2013-10-07 | 20:11:30
  • mormor&morfar säger:

    Hej Martina!
    Vilka fina bilder. Förstår att du haft en underbar upplevelse, du ser så solbränd och pigg ut. Syns att detta ger dej mycket. Vi blev så innerligt glada när vi kunde tala med dej och se dej på Skype. Hösten har kommit till Sverige, vi har otroligt vackra färger i naturen nu.
    Längtar efter dej!!
    Kramar från Mormor & morfar

    Svar: Hej mormor och morfar! Ja jag trivs sa himla bra, ibland ar det ju dock lite smajobbigt men oftast ar allt hur bra som helst! Det var kul att fa se er en liten stund pa skype ocksa :) Ah, ibland saknar jag ljus och hostmys. Har blir det bara varmare och varmare, snart gar vi in i hogsasong gallande vadret. Ha det sa bra, massa kramar.
    Martina

    2013-10-07 | 20:16:56
  • [email protected] säger:

    Vilken lycka för alla människor som får möta dig, Martina! Vill önska dig en skön vecka. Kram

    Svar: Jag ar sa lycklig som far mota dom ocksa, sa underbara! Hoppas ni far en fantastisk kommande vecka ocksa, manga kramar.
    Martina

    2013-10-07 | 20:21:45
  • Pappa säger:

    Hallo

    Kul och få prata med dig idag. Väldigt fina bilder.

    Va rädd om dig /Pappa

    Svar: Hej pappa! Detsamma :) Tack. Ha det bra dar hemma ocksa, kram.
    Martina

    2013-10-07 | 20:27:28
  • Marko säger:

    Wow vilka snygga bilder! Barnen du möter är så lyckligt lottade. Hoppas du får en fin vecka!

    Svar: Tack babe. Jag ar lyckligt lottad som far traffa dom snarare. Fattar inte hur jag ska kunna lamna dom i december..
    Martina

    2013-10-08 | 08:14:01
    Bloggadress: http://kongomackie.wordpress.com
  • Moaaaaaa säger:

    TINA PLZZ TA MED DIG DEN DÄR TANTEN O GUBBEN HEM!!!!!!!!!!!!!!!

    Svar: JAVET! assa dom ar mina finisar.
    Martina

    2013-10-13 | 19:31:20
  • Moaaaaaa säger:

    Förörvigt så ser det ju ut som du har det riktigt megafint, det gör mig så glad. PUSSS

    Svar: Och du ser ratt, jag har det oftaste alldelles for bra! Hoppas du har det bra dar hemma ocksa vannen. Saknar dej, puss.
    Martina

    2013-10-13 | 19:32:01

Kommentera inlägget här: